מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



ניוד והפעלת כרטיס סים

צריכים לנייד מספר או להפעיל את כרטיס הסים? כל המידע נמצא כאן!

ניוד והפעלת כרטיס סים
טיבר קאשבק
blog-pic-1


לפני שאתם מתניידים אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האנטנות הקרובות לביתכם ומקום עבודתכם, על מנת שלא תסבלו מבעיות קליטה. תוכלו לבדוק זאת בקלות בכלי ל בדיקת אנטנות לפי כתובת.
בכל זאת מעוניינים לנייד? המשיכו לקרוא


אם רכשתם ממש לאחרונה חבילת סלולר חדשה ובמידה ואתם רוצים לשמור על המספר הישן שלכם, תצטרכו לבצע "תהליך ניוד" לחברה החדשה. למקרה שעדיין לא הצטרפתם לחברת סלולר חדשה אבל אתם בהחלט שוקלים זאת, תוכלו להשוות מחירי סלולר בלחיצה כאן, להצטרף לשירות סלולר חדש דרך טיבר ולקבל קאשבק לכל קו.

מה זה הפעלת סים?


במידה והצטרפתם למסלול סלולר עם מספר טלפון חדש, תצטרכו להעביר את המנוי למצב פעיל ולבצע הפעלה לכרטיס הסים. תוכלו לעשות זאת דרך נציגי התמיכה או אונליין בזמן שמתאים לכם.

מה זה ניוד מספר טלפון?


ניוד מספר טלפון מאפשר מעבר מחברת סלולר אחת לאחרת ללא צורך בשינוי מספר הטלפון אליו התרגלתם. מטרת תהליך הניוד היא ליצור תחרות בשוק על ידי מעבר נוח ומהיר בין חברות הסלולר.

כמה זמן לוקח תהליך הניוד?


תהליך הניוד בחברות הסלולר הוא דיי מהיר ואורך כחצי שעה, לכן אין טעם להוציא את כרטיס הסים הישן. ברגע שלא תוכלו להוציא ולקבל שיחות תדעו שתהליך הניוד לחברה החדשה הסתיים ותוכלו להכניס את כרטיס הסים החדש למכשירכם.

איך מתחילים בתהליך הניוד?


ברגע שכרטיס הסים אצלכם תוכלו להיעזר בנציגי התמיכה של חברת הסלולר החדשה אליה הצטרפתם ולהתחיל בתהליך הניוד. כמו כן, הכנו לכם רשימה של חברות הסלולר המאפשרות ניוד אונליין, כך שתוכלו לעשות את תהליך הניוד בעצמכם ובזמן שנוח לכם.

ניוד והפעלת כרטיס חברת פלאפון

ניוד והפעלת כרטיס חברת הוט מובייל

ניוד והפעלת כרטיס סים חברת פרטנר

ניוד והפעלת כרטיס חברת 012 מובייל

ניוד והפעלת כרטיס חברת WE4G

ניוד והפעלת כרטיס חברת גולן טלקום

ניוד והפעלת כרטיס חברת סלקום

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר