fb-pixel
טיבר וואטסאפ



שאלות ותשובות

לא מצאת את השאלה שלך? צור איתנו קשר כאן



1. מה זה קאש-בק ואיך זה עובד?

בפשטות, קאשבק הוא החזר כספי אותו הלקוח מקבל לאחר שביצע עסקה.

2. איך יכול להיות שמביאים לי סתם כסף?

מותגים רבים משתמשים היום במשווקים חיצוניים, ומשלמים עמלה עבור כל מכירה שהגיעה מאותו משווק. אנחנו בטיבר, החלטנו לחלוק אתכם את העמלה הזו, תאמינו לנו- אנחנו לארג'ים. תוכלו לראות את גובה ההחזר הכספי שתקבלו בתיאור המוצר.

3. אוקיי.. מתי אראה את הכסף?

ובכן, זה תלוי בתנאי העסקה של אותו מוצר. ניתן לראות ולחפש זאת ב’דף המשתמש שלי’ בטבלת ההזמנות.

4. מה זה בדיוק חודשי המתנה לקבלת הקאשבק?

כאשר אתם מבצעים עיסקה, תוכלו לראות את סכום הקאשבק בארנק שלכם, כאשר הוא במצב המתנה. על מנת שהקאשבק יהפוך לזמין, עליכם להשאר מנויים בשירות לכל הפחות עד תקופת ההמתנה. שימו לב - לא מדובר בהתחייבות משום בחינה, תוכלו להתנתק בכל שלב, פשוט הקאשבק ירד מחשבונכם אם תקופת ההמתנה לא חלפה.

5. למה הקאש-בק שלי עדיין ממתין לאישור?

על מנת לקבל את הקאשבק, התשלום צריך להיות מאושר מול העסק, ובמקרים בהם נדרשת התקנה או משלוח, אישור ההזמנה עלול להתעכב מעט, ברוב המקרים מדובר על ימים בודדים.תוכלו להיות במעקב אחר ההזמנה בכל עת, עד לקבלת הקאשבק.בנוסף, באתרי אונליין בהם אתם קונים מוצר פיזי, לעתים העסקה תאושר רק לאחר תום תקופת הביטולים / החזרים של אותו מוצר, בהתאם לספק.תהליך זה עלול לקחת 90 יום לכל היותר.

6. ביצעתי עסקה ואני לא רואה אותה, למה?

אם ביצעתם רכישה באחד מאתרי קניות החיצוניים איתם אנו עובדים (גרופון, איביי, אליאקספרס וכו') ייתכן שייקח יום או יומיים עד שתראו את העסקה במערכת של טיבר.עדיין חושבים שיש בעיה? צרו איתנו קשר ונדאג לטפל בפנייתכם בהקדם – לחצו כאן.

7. הסכום שקיבלתי לא מדוייק, מה לעשות?

הקאש-בק מחושב מסכום העסקה הכולל, לא כולל מיסים, מע''מ, ודמי משלוח. במקרה ועדיין אתה חושב שיש בעיה פנה אלינו למייל. חשוב לשים לב שהעסקה מתבצעת דרך טיבר, במידה ולא תבצעו הזמנה דרך טיבר לא תהיו זכאים לקאש-בק.

8. איך אני מקבל את הכסף?

לאחר שתצברו פעם אחת סכום של 40₪ תוכלו למשוך את הכסף לחשבון הבנק שלכם מתי שתרצו. כל שיש לעשות הוא להכנס לדף ה'משתמש שלי' ולבחור בשיטת המשיכה - פאיפאל, ביט או העברה בנקאית.

9. משכתי את הכסף אבל אני לא רואה עדכון בחשבון

ייתכן פער של 3 ימי עסקים בין משיכת הכסף מטיבר לעדכון הכסף בחשבון הבנק.

10. האם הפרטים שלי מוגנים?

אנחנו יודעים כמה חשובה לכם הפרטיות והיא חשובה גם לנו, לכן טיבר שמה דגש עיקרי על אבטחה ופרטיות, לא נעביר מידע אישי או מזהה שלכם לאף גורם צד ג' שאינו מעורב בעסקה אותה הזמנתם. כל המידע הרגיש שלכם מוצפן ועובר בתקשורת בטוחה ברשת.אנחנו לוקחים את המידע המינימלי בעזרתו נוכל ליצור אתכם קשר ולעדכן אתכם בנוגע להזמנות שביצעתם וכסף שממתין לכם באתר.

11. נרשמתי מהפייסבוק ואני לא יכול להתחבר בעזרת האימייל, מה לעשות?

אם יצרתם את המשתמש בעזרת חשבון הפייסבוק, ואתם בכל זאת מעוניינים להתחבר בעזרת האימייל שלכם, כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור סיסמה בדף 'הגדרות המשתמש' תחת 'המשתמש שלי' בתפריט הראשי.

12. האם יש לכם אפליקציה?

מצטערים.. עדיין אין לנו אפליקציה. אבל היי, האתר שלנו מותאם למובייל ובקרוב מצפה הפתעה נוספת בנושא, שווה לחכות!

13. עשיתי עיסקה בחנות מקטגוריית 'אונליין' והיא לא מופיעה בפרופיל, למה?

לעסקאות בקטגוריית האונליין לוקח מספר ימים להתעדכן, שימו לב, על מנת לקבל את הקאשבק אתם חייבים לרכוש את המוצר דרך טיבר, הזמנות שלא יבוצעו דרך המערכת לא יקלטו. בנוסף, יש לשים לב שאינכם מועברים לאפליקציה של החנות, כי זה גם עלול לפגוע לכם בקבלת הקאשבק.