טיבר וואטסאפ



ניתוק מבזק בינלאומי

כל המידע וכל מה שצריך לדעת רגע לפני ההתנתקות משירותי האינטרנט והטלפון הביתי של בזק בינלאומי

ניתוק מבזק בינלאומי
רובין הוד
הניתוק משירותי חברת בזק בינלאומי לא אמור לקחת יותר מכמה פעולות פשוטת אך בשביל השקט הנפשי ועל מנת למנוע טעויות שיביאו לתסכול רב מצדכם, כדאי שתגיעו לתהליך ההתנתקות מבזק בינלאומי מוכנים ותציצו בלינק הבא על המדריך התנתקות מחברות התקשורת.



מתי כדאי להתחיל בתהליך ההתנתקות מבזק בינלאומי?


את תהליך ההתנתקות מבזק בינלאומי כדאי להתחיל רק במידה ויש לכם נותן שירות אחר שיספק את השירות הנדרש מכיוון שבמצב של התנתקות מבזק בינלאומי לפני התחברות לאינטרנט או ניוד מספר הטלפון הביתי לנותן שירות אחר, תישארו ללא אינטרנט, ללא טלפון וללא המספר שאתם רגילים אליו. לעומת זאת אם אתם לא מעוניינים יותר להמשיך ולהשתמש באותו סוג שירות, תוכלו להתנתק בכל שלב. במקרה ועדיין לא התחלתם תהליך הצטרפות ואתם עדיין בחיפושים אחר החברה והחבילה המתאימה, בצעו הצטרפות דרך טיבר לשירותי טריפל, שירותי אינטרנט או שירותי טלפון קווי בהתאם לצורך, וקבלו ליווי מלא עד הפעלת השירות וקאשבק של עד מאות שקלים בחזרה אליכם.

איזה פרטים צריך בשביל תהליך ההתנתקות מבזק בינלאומי?


תוכלו להתנתק מבזק בינלאומי במידה ויש ברשותכם את שם בעל המנוי, תעודת זהות, כתובת, וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום, אך שימו לב שהפרטים צריכים להיות זהים כמו במערכות החברה ובחשבוניות שאתם מקבלים מבזק בינלאומי. בנוסף, מאוד חשוב שתשאירו אימייל או מספר טלפון ותקבלו את אישור הניתוק.

מה הן דרכי התנתקות מחברת בזק?


ניתוק מול נציגי בזק בינלאומי – *3014, 1800-650-655, 076-5014014
הודעת ניתוק בפקס – 03-9285014
הודעת ניתוק לאיימיל- pniot@bezeqint.co.il
הודעת ניתוק בדואר רשום - השחם 40, פתח תקווה, ת.ד 7097

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך אינטרנט ביתי בזק אינטרנט ביתי הוט פייבר אינטרנט ביתי סלקום פייבר אינטרנט ביתי פרטנר פייבר