מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



תשתית אינטרנט מומלצת

מה האלטרנטיבות הקיימות היום? בואו נבין מי התשתית העדיפה והמתאימה לתת לנו את הביצועים הטובים ביותר

תשתית אינטרנט מומלצת
טיבר קאשבק
מבצע
45 /3 חודשים
קאשבק
60 /מנוי
מבצע
59 /3 חודשים
קאשבק
80 /מנוי
מבצע
חינם /2 חודשים
קאשבק
60 /מנוי
מבצע
69 /2 חודשים
קאשבק
50 /מנוי


מה ההבדל בין תשתיות האינטרנט הקיימות?


חשוב לעשות הבחנה בין התשתיות הקיימות ולהתאים את חבילת האינטרנט לצרכים שיתאימו לנו, לצורך כך נסביר מה זה בכלל תשתית באנלוגיה פשוטה, אם ניקח כביש שעליו נוסעים כל מיני סוגי רכבים בקצב שלהם, התשתית היא הכביש עצמו המאפשר לרכב לנסוע ממקום למקום ואילו הרכב למקרה שתהיתם הוא ספק התוכן שגם אותו נצטרך בשילוב התשתית על מנת שנוכל לגלוש באינטרנט.

לא הרבה יודעים אבל תשתית בזק והוט עם השנים עשו הסבה למתן שירותי אינטרנט. במקור, תשתית בזק נועדה לספק שירותי טלפון קווי ואילו תשתית הוט נועדה לספק שידורי טלוויזיה. ייתכן שאם היו מיועדות לספק שירותי אינטרנט מלכתחילה היינו נהנים מאינטרנט איכותי ויציב יותר. בנוסף לתשתית הטלפון של בזק ולתשתית הכבלים של הוט, ישנן גם חבילות אינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים.
קיים הבדל משמעותי בחוויית הגלישה בין סוגי התשתיות ולכן על מנת לבחור את חבילת האינטרנט המתאימה, חשוב להבין מה האופציות הקיימות בשוק.

blog-pic-1

תשתית הכבלים של הוט - תשתית הוט היא "רשת שיתופית", המשמעות היא שבמקרה בו באותה סביבה חולקים אותה תשתית והגלישה תהיה בו זמנית, יורדו ויעלו תכנים זה בהכרח ישפיע על חווית הגלישה שלנו. למרות זאת, הוט מפצה על כך במהירות המקסימלית שניתן להגיע אליה בתשתית זו, עד 500 מגה שזה בהחלט מספק ומתאים למי שיש מספר רב של מכשירים המחוברים לWiFi.

תשתית הטלפון של בזק - בניגוד להוט, בבזק נקבל "רשת פרטית" גם אם נוריד או נעלה תוכן בו זמנית עם אנשים בסביבה שחולקים את אותה תשתית, זה כלל לא ישפיע על חווית הגלישה שלנו. מה שכן, המהירות המקסימלית שניתן להגיע אליה בתשתית הטלפון של בזק היא עד 100 מגה ובאזורים מסוימים גם מספקת מהירות של עד 200 מגה, בגדול המהירות שנקבל בפועל תלויה בכמה ארון התקשורת של בזק קרוב או רחוק מהמקום בו מותקן השירות.

תשתית סיבים אופטיים - לחלקנו יש עוד אופציה והיא תשתית סיבים אופטיים. תשתית שלא תלויה בגולשים בסביבה ויכולה להגיע למהירות גלישה של עד 1000 מגה. החברות המספקות שירות אינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים הן סלקום, פרטנר, אנלימטד, בזק והוט כאשר חלקן חולקות את אותו הסיב וחלקן אף מרשתות בעצמן אך לצערנו כרגע לא מרושתות מספיק ברחבי הארץ ומתמקדות בעיקר בבניינים מרובי קומות מאשר בתים פרטיים. ניתן לבדוק אם קיימת אפשרות להתחבר לתשתית זו מול אתרי החברה.

לסיכום
אחר שהבנו מה האופציות בין תשתיות האינטרנט הקיימות בשוק, נוכל לבצע השוואת מחירי אינטרנט או השוואת מחירי טריפל בהתאם לצורך ולתשתית הרצויה, להצטרף לשירות המבוקש דרך טיבר ולקבל על כך החזר כספי ישירות לחשבון הבנק או הפייפאל שיכול להגיע לעד 300₪ קאשבק.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר