מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



תשתית סיבים אופטיים

חבילת אינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים עדיפה על גבי התשתיות הקיימות היום, אך בכל זאת יש הבדל בין החבילות המוצעות בשוק הסיבים שכדאי שנדע

תשתית סיבים אופטיים
טיבר קאשבק
מבצע
89 /2 חודשים
קאשבק
80 /מנוי
מבצע
59 /3 חודשים
קאשבק
100 /מנוי
מבצע
חינם /2 חודשים
קאשבק
60 /מנוי
מבצע
69 /2 חודשים
קאשבק
50 /מנוי


תשתית סיביים אופטיים היא טכנולוגית העברת נתונים למרחקים גבוהים באמצעות אור על ידי סיב העשוי מזכוכית או פלסטיק ומאפשרת גלישה באינטרנט במהירות של 2500 מגה הורדה 250 מגה העלאה.

blog-pic-1

מה היתרונות של תשתית סיבים אופטיים?


נתחיל בזה שתשתית סיבים אופטיים לא משנה מאיזו חברה כנראה תהיה עדיפה על תשתית הנחושת או הכבלים שמציעות בזק והוט. מעבר למהירות הגלישה שנקבל בתשתית סיבים אופטיים בין היתר נוכל לגלוש ממספר מכשירים בו זמנית ללא פגיעה באיכות הגלישה, כמו כן, מכיוון שתשתית סיבים אופטיים לא תלויה בגורמים חיצוניים, במרחק מארון התקשורת ופחות מושפעת מתנאי מזג האוויר והסביבה, האינטרנט יעבוד בצורה טובה ויציבה יותר מהתשתיות הקיימות.

מי מספק חבילות סיבים אופטיים ואיך ניתן להצטרף?


חבילות אינטרנט על גבי תשתית הסיבים נפרסות ומסופקות על ידי חברת אנלימטד, סלקום, בזק והוט. על מנת להצטרך לשירות נצטרך לבדוק אם קיימת לנו תשתית סיבים של אחת החברות מול אתרי החברה, במידה וכן, נצטרף לשירות המבוקש דרך טיבר ונקבל על כך החזר כספי ישירות לחשבון הבנק או פייפאל.
לאחר שביצענו בדיקת היתכנות לתשתית הסיבים במקום ההתקנה ובמידה גילינו שקיימת לנו תשתית סיבים של חברה אחת או יותר, כדאי שנבין מה ההבדלים בין החברות המציעות שירות אינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים.

מה ההבדל בין חבילות האינטרנט על גבי תשתית הסיבים ?


בגדול ההבדלים די פשוטים, מעבר למחיר שכנראה יהיה פקטור בבחירת החבילה, לתשתית הסיבים שתי טכנולוגיות פריסה שונות, טכנולוגית פריסה P2P הנפרסת על ידי פרטנר ומספקת סיבים אופטיים המגיעים עד בית הלקוח, וטכנולוגית פריסה GPON הנפרסת על ידי אנלימטד, סלקום, בזק והוט ומספקת סיבים אופטיים המגיעים עד הבניין ומהבניין מתפצלים לבית הלקוח, כך שרוחב הפס מתחלק בין המשתמשים בו. טכנולוגית הפריסה המקובלת והנפוצה ביותר בעולם היא GPON בעיקר מכיוון שהיא זולה יותר להקמה ופחות מסורבלת, למרות זאת טכנולוגיית P2P עדיפה יותר מבחינת הביצועים.

לסיכום
אם התמזל מזלכם ויש לכם אופציה ללכת על אחת מהחברות המספקות חבילות אינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים, לא משנה באיזו טכנולוגיה תגלשו כנראה שזה יספק אתכם. מוזמנים לעשות השוואת חבילות אינטרנט דרכינו ולקבל על כך החזר כספי שיכול להגיע למאות שקלים!

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר