מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



קליטה סלולרית

מה האופציות הקיימות היום? כנסו וגלו לאיזו חברה סלולר תהיה את הקליטה הטובה ביותר עבורכם

קליטה סלולרית
טיבר קאשבק
אחד הגורמים המרכזיים למעבר בין חברות הסלולר הוא לגמרי הקליטה הסלולרית שלנו ברשת, לכן רגע לפני המעבר בין החברות השונות מומלץ לבדוק אילו אנטנות ושל איזה חברות יש בסביבתכם.

blog-pic-1

אילו אנטנות סלולריות קיימות?


האנטנות הסלולריות הקיימות היום שייכות ומתופעלות על ידי ארבעת חברות הסלולר הגדולות: רשת סלקום, רשת פלאפון ורשת -PHI שהיא רשת משותפת לחברת פרטנר והוט מובייל. בנוסף קיימות חברות סלולר שמספקות את השירות על ידי רכיבה על האנטנות הסלולריות הקיימות.

איזה חברת סלולר גולשת על איזו רשת?


סלקום, גולן טלקום, WE4G – אנטנות סלקום
פלאפון, רמי לוי תקשורת – אנטנות פלאפון
פרטנר, הוט מובייל, 012 מובייל, 019 מובייל – אנטנות PHI

איך לבדוק אילו אנטנות סלולר יש בסביבה?


ובכן, תוכלו למצוא כאן את מפת האנטנות הסלולריות הקיימות בישראל ולבדוק כמה אנטנות ושל איזה חברה יש בסביבתכם. כך תדעו איזו רשת תתאים ותספק את קליטת הסלולר הטובה ביותר עבורכם. לאחר מכן בצעו השוואה חבילות סלולר בין החברות השונות, הצטרפו דרכינו וקבלו קאשבק מפנק ישירות לחשבונכם.

לסיכום
תוכלו לקרוא עוד במדריך ההצטרפות לחבילות הסלולר בדקו את האנטנות באזורכם, בחרו את החבילה עם התנאים שיתאימו לכם, עשו השוואה לאחר צבירת המידע והצטרפו לשירות דרך טיבר, כך תקבלו קאשבק על כל קו שיהפוך את העסקה ליותר משתלמת עבורכם. אם אתם שואלים את עצמכם לגבי ניתוק מהחברה הקודמת – אין לכם מה לדאוג, ברגע שתבצעו ניוד לחברה החדשה אוטומטית תתנתקו מהישנה.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר