מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



קו טלפון ביתי

רוצים להצטרף לחבילת קו טלפון ביתי? מתלבטים אם להצטרף לטלפון קווי של בזק או לטלפון אינטרנט של אחת מספקיות האינטרנט? הגעתם למקום הנכון!

קו טלפון ביתי
טיבר קאשבק
blog-pic-2


קו הטלפון הביתי אשר מאפשר לנו להוציא ולקבל שיחות בשטח הבית ללא תלות במכשיר הסלולרי נדמה לנו כנחלת העבר אך ברוב הגדול בבתי האב בישראל עוד מחזיקים בו. בין אם זה מטעמי נוחות, הרגל או שירותים שרק הטלפון הביתי יכול לספק עבורנו. לכן רגע לפני שאתם עושים השוואה ומצטרפים לחבילת קו טלפון כדאי שתבינו את ההבדלים בין החבילות הקיימות.

אז למה בכלל צריך קו טלפון ביתי?


קו הטלפון הביתי ישמש אותנו במקרים רבים ותמיד טוב שיש טלפון זמין בבית שאינו תלוי בסוללה. מעבר לכך, לקו הטלפון ביתי יש יתרונות נוספים ושימושים רבים לדוגמת חיבור אזעקה ביתית, שליחת פקסים, לחצני מצוקה ועוד שירותים רבים המחייבים אותנו בשימוש טלפון ביתי.

אילו חבילות טלפון ביתי מציעות החברות?


כיום יש שתי אפשרויות בהן נוכל לקבל ולהוציא שיחות מהטלפון הביתי. האפשרות הראשונה היא חיבור טלפון קווי של בזק המאפשר קבלה והוצאת שיחות ברחבי הארץ בלבד. והאופציה הנוספת היא חיבור קו הטלפון בצורה אינטרנטית דרך ספקיות האינטרנט המציעות הצטרפות לשירותי קו הטלפון לשיחות בארץ ובחו"ל.

מה זה קו טלפון קווי בבזק?


חברת בזק היא היחידה כיום המשתמשת בטכנולוגיה כבלי הנחושת הוותיקה שאינה עובדת על רשת האינטרנט, כך שגם במקרה של הפסקת חשמל או ניתוק ברשת האינטרנט, קו הטלפון הקווי של בזק נשאר פועל ותקין. יש לשים לב, במידה ומכשיר הטלפון אלחוטי או צורך חשמל בעת הפסקת חשמל הוא אינו יעבוד. בנוסף, לחבילות הטלפון הקווי בבזק אין אפשרות לשיחות ללא הגבלה ובעת ההצטרפות תצטרכו לבחור חבילה עם "בנק דקות" שתתאים עבורכם. במקרה של חריגה מבנק הדקות תשלמו על כל דקה בהתאם לתעריף בזק.

מה זה קו טלפון אינטרנטי?


חלק מספקיות האינטרנט מציעות חיבור לטלפון אינטרנטי לרוב במחיר מוזל או כחלק מחבילת האינטרנט או הטריפל. אם אחד השיקולים להצטרפות לחבילת קו טלפון ביתי הוא על מנת לדבר ולקבל שיחות ובפרט אם אתם רוצים לחייג גם לחו"ל, לרוב מבחינת מחיר ישתלם באופן משמעותי להתחבר לקו האינטרנטי של אחת מספקיות האינטרנט. כידוע טלפון אינטרנטי עובד על רשת האינטרנט ובמקרה של תקלה באינטרנט או בחשמל קו הטלפון בבית אינו יעבוד. לכן במידה ותרצו לחבר שירותי חירום כמו אזעקה או לחצן מצוקה כדאי ורצוי באופן חד משמעי להשתמש דווקא בטלפון הקווי של בזק.

מה כרוך בהתקנת קו טלפון?


בהתקנת קו טלפון קווי של בזק יש צורך בהגעה של טכנאי המגיע לחבר את קו הטלפון לארון התקשורת הקרוב של בזק, כמו כן בהתקנת קו טלפון אינטרנטי מול אחת מספקיות האינטרנט נדרש טכנאי שיחבר את הקו בעזרת מתאם המתחבר לנתב אותו תקבלו מספק האינטרנט אליו הצטרפתם לשירות קו הטלפון.

ומה לגבי שיחות לחו"ל?


הצטרפות לחבילת שיחות לחו"ל מתאפשרת על ידי ספקיות האינטרנט ובדרך כלל כרוכה בהרחבת החבילה בעלות נוספת, לכן במקרה של שיחות לחו"ל יהיה שווה לבחון אפשרות להתחבר לקו הטלפון האינטרנטי דרך ספקיות האינטרנט המציעות את השירות.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר