מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מעבר דירה פרטנר

עוברים דירה? בהצלחה! כל השאלות והתשובות שאתם צריכים לדעת לפני מעבר דירה עם אינטרנט, טלוויזיה או טריפל של פרטנר TV

מעבר דירה פרטנר
טיבר קאשבק
מעבר דירה עלול להיות מעט מתיש ולא תמיד פשוט, אחד הדברים שנצטרך לחשוב עליהם הוא העברה או חיבור לחבילת תקשורת לדוגמת האינטרנט, הטלוויזיה או הטריפל של פרטנר, כל אלו שירותים נחוצים שלא נרצה שיהיו חסרים בעת המעבר בפועל. לכן, מומלץ לדעת כל מה שצריך לפני המעבר דירה בחבילות פרטנר.

blog-pic-1

מתי להודיע לפרטנר על מעבר הדירה?


רצוי להודיע על מעבר הדירה לפרטנר כשבוע-שבועיים לפני המעבר וככל שתקדימו כך יהיה לכם קל יותר לקבוע ולהחליט על מועד התקנה שיתאים עבורכם.

איך מודיעים לפרטנר על מעבר הדירה ומה לגבי החשבונית?


ניתן להתחיל בתהליך מעבר הדירה לחבילות פרטנר בשירות עצמי ואונליין מול אתר החברה ללא צורך בהמתנה לנציג. בנוסף ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות של פרטנר במספר 5484*.
את החשבוניות תוכלו להחליט אם לקבל לכתובת החדשה או לכתובת המייל שלכם.

האם יש הטבות על מעבר דירה בחבילות פרטנר?


קיימות הטבות המשתנות מעת לעת ללקוחות שעוברים דירה ונשארים בחבילות פרטנר כך ששווה לבדוק זאת, בנוסף אם תרצו לשנות מסלול תוכלו להתעדכן בחבילות הקיימות מול נציגי פרטנר ולהתחבר למסלול שמתאים יותר עבורכם.

האם יש צורך בטכנאי פרטנר?


בניגוד למסלול הטריפל בפרטנר שם יש צורך בהגעה של טכנאי והכנת הציוד הנדרש במקום ההתקנה, למסלולי הטלוויזיה בפרטנר במידה ויש חיבור אינטרנט פעיל, תוכלו להתחבר ולבצע התקנה באופן עצמאי ולהיעזר בנציגי התמיכה של פרטנר במידת הצורך.

מה חשוב לעשות לפני מעבר הדירה בחבילות פרטנר?


חשוב לבדוק את התשתיות הקיימות במקום ההתקנה החדש ולוודא שהן אכן תואמות לדרישות ולסוג החבילה שתרצו. במידה והתשתיות לא תואמות את הציפיה או שתרצו להתרענן בקבלת השירות מחברה חדשה, מומלץ לבצע השוואה בין מבצעי אינטרנט, מבצעי טלוויזיה או מבצעי טריפל בהתאם לצורך, להצטרף לשירות דרך טיבר ולקבל על כל החזר כספי של מאות שקלים בחזרה אליכם.


מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר