מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מעבר דירה יס

עוברים דירה? בהצלחה! כל השאלות והתשובות שאתם צריכים לדעת לפני מעבר דירה עם טלוויזיה או טריפל של יס

מעבר דירה יס
טיבר קאשבק
מעבר דירה עלול להיות מתיש, במיוחד שמדובר על שירותי התקשורת לדוגמת הטלוויזיה של יס שצריכה לעבוד כבר ביום הראשון של מעבר הדירה. לכן כדי למנוע מצב בו לא יהיה לכם שירות טלוויזיה פעיל, כדאי שתדעו כל מה שצריך רגע לפני מעבר הדירה לחבילות יס.

blog-pic-1

מתי להודיע ליס על מעבר הדירה?


כדאי שתודיעו לחברת יס על מעבר הדירה הצפוי כבר שבועיים לפני המעבר וזאת בשביל ליצור עבורכם מספיק זמן וגמישות לקביעת מועד הגעת הטכנאי למקום ההתקנה.

איך מודיעים ליס על מעבר הדירה ומה לגבי החשבונית?


מבחינת החשבונית, תקבלו אותה לכתובת החדשה אליה אתם צפויים לעבור או לחלופין לכתובת המייל העדכנית. בנוגע למעבר הדירה תוכלו להודיע ליס דרך האונליין מול אתר החברה ללא המתנה לנציג או מול נציגי שירות הלקוחות של יס במספר 2080*.

האם יש הטבות על מעבר דירה ביס?


אכן כן! קיימות הטבות על מעבר דירה שמשתנות מעת לעת. בנוסף, אם הצרכים שלכם ישתנו בעקבות המעבר, מומלץ לבדוק אם קיימים מסלולים שונים שיכולים להתאים לכם.

האם יש צורך בטכנאי יס?


כן, טכנאי יס צריך להגיע לחבר אתכם לשירות, לכן חשוב שכל הציוד הנדרש לחיבור השירות מהמקום הישן יהיה במקום החדש. כמו כן במידה ואתם לקוחות בשירות הVOD של יס, תצטרכו שיהיה אינטרנט פעיל במקום ההתקנה.

מה חשוב לעשות לפני מעבר הדירה בחבילות יס?


לפני שאתם מתאמים מעבר דירה מול יס, מכיוון שיש צורך בהתקנת השירות מחדש, מומלץ לעשות השוואה בין חבילות טלוויזיה או השוואה בין חבילות טריפל. בדקו מה חברות אחרות מציעות ואולי תצליחו לחסוך במעט את העלות החודשיות עבור שירותי הטלוויזיה או הטריפל. בנוסף, תוכלו לקבל קאשבק של מאות שקלים בחזרה אליכם על ידי הצטרפות דרך אתר טיבר.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר