מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מה הטריפל הכי משתלם?

מבין כל האפשרויות הקיימות היום איך תדעו מה הטריפל הכי משתלם? יש לנו תשובה!

מה הטריפל הכי משתלם?
טיבר קאשבק
כיום חברות רבות מציעות הצטרפות לחבילות הטריפל ביניהם: הוט, יס, בזק בינלאומי, סלקום ופרטנר. ההצטרפות לחבילת הטריפל יכולה להיות מבלבלת מכיוון שהיא מאגדת בתוכה את כל שירותי התקשורת השונים ולכן תצטרכו לדעת להתאים את חבילת הטריפל לצרכים שיתאימו לכם. אז רגע לפני שאתם עושים השוואת חבילות טריפל בין החברות השונות, מבחינת העלות והתועלת יש כמה שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם.

blog-pic-1

מה התכנים החשובים לכם?


הדבר האחרון שתרצו לגלות הוא שהתוכן שאתם צופים לא קיים במסלול הטלוויזיה. לכן, אחד הדברים שתצטרכו לחשוב עליו לפני ההצטרפות לחבילת הטריפל הוא מה הערוצים והתכנים שחשובים לכם. לאחר מכן וודאו שהם אכן קיימים בחבילה.

כמות ממירים נדרשת?


עוד משהו שצריך לחשוב עליו לפני הצטרפות לחבילת טריפל הוא כמות הממירים שתצטרכו. בדרך כלל חבילת טריפל כוללת בתוכה ממיר אחד או יותר אך במידה ותצטרכו מספר רב של ממירים קחו בחשבון שייתכן שתשלמו עבורם תוספת למחיר החודשי. בנוסף חשוב לדעת על יכולות הממירים השונים המוצעים בין כל חברה ולבחור את הממיר שיתאים לכם. קיימים היום גם ממירי סטרימר הפועלים על גבי רשת האינטרנט ובמידה וקיים ברשותכם מכשיר סטרימר תומך, תוכלו לחסוך התעסקות עם ממירים.

מה התשתית אינטרנט המומלצת ביותר?


ובכן, זה משתנה בהתאם לצרכים ולשימוש שלכם ואף במקרים מסוימים זה לא תלוי בכם ואתם מוגבלים באפשרויות, לכן בדקו אילו תשתיות קיימות באזורכם. במידה יש ברשותכם אפשרויות חיבור בין מגוון תשתיות, שווה להציץ במדריך שמסביר בהרחבה על ההבדל בין התשתיות השונות, גלו מה תשתית האינטרנט המומלצת עבורכם וסננו במעט את האופציות הקיימות.

לסיכום:
חשבו אילו ערוצים אתם צופים, חשבו כמה ממירים אתם צריכים ומה היכולות שישרתו אתכם, בדקו שיש תשתית באזור ובמידה ויש כמה אופציות בחרו את תשתית האינטרנט המתאימה עבור הצרכים שלכם. זכרו - בסופו של דבר חבילת הטריפל המשלמת היא החבילה שתתאים לצרכים שלכם. לאחר שהגעתם להחלטה, ובחרתם את הטריפל המתאים, הצטרפו לשירות דרך טיבר ותקבלו קאשבק מפנק של עד 300₪ לחשבון הבנק.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
119 /3 חודשים
קאשבק
300 /מנוי
מבצע
99 /3 חודשים
קאשבק
100 /מנוי
החל מ
169 /חודש
קאשבק
80 /מנוי