מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מדריך הצטרפות לפרטנר

כל השאלות והתשובות לגבי הצטרפות לשירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטריפל של פרטנר

מדריך הצטרפות לפרטנר
טיבר קאשבק
blog-pic-1

מי התשתית המתאימה לנו?


לפני שאנחנו רוכשים חבילת אינטרנט או טריפל של פרטנר, כדאי שנדע מי התשתית המתאימה לנו. לחבילת הטריפל או האינטרנט של פרטנר אפשר להתחבר עם תשתית בזק, תשתית הוט ותשתית סיבים האופטיים של פרטנר, אך על מנת לעשות בחירה נכונה חשוב שנבדוק את כל האופציות לפני ההתחברות.

תשתית בזק - ניתן לבדוק מול שירות הלקוחות של בזק או פרטנר עד כמה מגה התשתית יכולה לספק, מבחינת התקנה במקרה בו תשלום החבילה יהיה מול בזק יגיע טכנאי אחד לחבר את התשתית והציוד , במקרה שהתשלום מול פרטנר נצטרך טכנאי בזק שיחבר את התשתית וטכנאי פרטנר שיחבר את הציוד, חשוב לדעת שהטכנאי של בזק מחבר את התשתית עד ארון התקשורת בלבד ובמקרה שהתשתית תקולה יהיה צורך בחשמלאי פרטי.

תשתית הוט - בתוספת של כמה עשרות שקלים נגיע למהירות של 200 מגה על תשתית הוט, מה שיכול להיות מאוד מספק במקרה שנרצה כמות גדולה יחסית של ממירים. מבחינת ההתקנה, גם פה במקרה שהתשלום מול הוט יגיע טכנאי אחד ובמקרה שהתשלום מול פרטנר יתאמו לנו שני טכנאים, טכנאי הוט לחבר את התשתית וטכנאי פרטנר לחבר את הציוד.

תשתית סיבים אופטיים פרטנר - ניתן לבדוק אונליין דרך אתר פרטנר אם קיימת תשתית סיבים אופטיים של פרטנר, במידה וכן זו כמובן האופציה המועדפת, הצטרפות לחבילת אינטרנט או טריפל פרטנר פייבר מאפשרת להגיע למהירות גלישה של עד 1000 מגה. ההתקנה בחבילה הזו דורשת רק טכנאי פרטנר

יש לי כבר תשתית אינטרנט של בזק או הוט, מה עליי לעשות?


במקרה בו כבר קיימת תשתית פעילה של בזק או הוט המעבר הוא פשוט,
בתשתית בזק או הוט, במקרה בו נרצה להתחבר לחבילה עם תשלום אחד מול פרטנר על גבי התשתית הקיימת, למעשה פרטנר מושכים את התשתית ולאחר מכן מקבלים שם משתמש וסיסמא מפרטנר שאותן נצטרך להגדיר בראוטר במידה ויש לנו ראוטר פרטי. למקרה שאין לנו ראוטר פרטי, יש אפשרות להשכיר או לרכוש ראוטר מפרטנר שיגיע מוגדר ומסונכרן מראש.

יש לי ראוטר פרטי, אני יכול להשתמש בו?


כן, במידה וקיים ברשותנו ראוטר פרטי תומך נוכל להשתמש בו בכל סוגי המסלולים המוצעים על ידי פרטנר על גבי התשתיות השונות, ובכך לחסוך את התשלום החודשי.

אני רוצה קו טלפון ביתי, מה הכי מומלץ?


במקרה בו קו טלפון ביתי זה שירות שנרצה להתחבר אליו, חשוב לדעת כמה דברים לפני.
ראשית, הטלפון של פרטנר מבוסס על גבי רשת האינטרנט ובמידה וקיים לחצן מצוקה בבית פרטנר לא תבצע את ההתקנה מכיוון שבמידה ויש הפסקת חשמל או אינטרנט, הטלפון והלחצן לא יעבדו.
בנוסף, מעבר לדמי ההתקנה שכנראה נצטרך לשלם, נצטרך גם לקנות או להשכיר את הראוטר של פרטנר מכיוון שלא ניתן להתחבר לשירות הטלפון הביתי שלהם עם ראוטר חיצוני.
בחבילות האינטרנט או הטריפל של פרטנר ניתן להתחבר גם לשירות הטלפון הביתי בעלות התקנה חד פעמית וללא עלות חודשית עם בנק דקות בסיסי של 30 דק' שיחה יוצאות, אם נרצה בנק דקות גדול יותר, נצטרך כבר להוסיף מעט לתשלום החודשי.

מה כוללת הטלוויזיה של פרטנר TV?


הטלוויזיה של פרטנר טיוי עובדת על גבי רשת האינטרנט כוללת ערוצים ליניאריים וספריית VOD ענקית לצפייה בו זמנית ובכל רגע נתון ב-5 מסכים שונים. לפרטנר ממיר סטרימר אנדרואיד מתקדם עם תמיכה באיכות צפייה 4K, גישה לנטפליקס וממשק נוח שכולל פיצ'רים שימושיים לדוגמת "catch up", המאפשר צפייה בתכנים ששודרו עד שבועיים לאחר ההקרנה וללא הקלטה מראש. קיימות בפרטנר גם חבילות טלוויזיה המשלבות תשלום מסובסד עבור חבילת הבסיס של נטפליקס בחשבונית פרטנר, ככה שאם קיים ברשותכם כבר מנוי נטפליקס או שאתם רוצים לרכוש אחד, הצטרפות לחבילה זו כנראה תהיה משתלמת עבורכם.

אילו סוגי ממירים יש בפרטנר TV?


לשירותי הטלוויזיה של פרטנר, במידה וקיים ברשותנו סטרימר פרטי תומך, ניתן להצטרף ללא צורך בממיר, אך במידה ולא קיים, תוכלו לקבל לפחות ממיר סטרימר אחד במסגרת החבילה, בו תמצאו ממשק נוח וידידותי הכולל כפתור נטפליקס בשלט, ניתן לקרוא בהרחבה בלינק הבא על ממיר פרטנר TV

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
59 /2 חודשים
קאשבק
50 /מנוי
החל מ
139 /חודש
קאשבק
50 /מנוי
החל מ
169 /חודש
קאשבק
80 /מנוי
מבצע
69 /2 חודשים
קאשבק
50 /מנוי