מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



הצטרפות והרשמה לנטפליקס

רגע לפני קבלת ההחלטה להצטרפות והרשמה לשירותי נטפליקס, כדאי שנדע מה מקבלים ובתמורה למה וכך לבחור את החבילה המתאימה

הצטרפות והרשמה לנטפליקס
טיבר קאשבק

מה זה נטפליקס?


נטפליקס הוא שירות תוכן הפועל על גבי מכשירים חכמים עם גישה לרשת האינטרנט המספקת ספרייה עצומה עם מגוון רחב של תוכן עדכני וברובו מתורגם הכולל סרטים, סדרות ותוכניות טלוויזיה לצפייה ישירה בכל רגע נתון, הצטרפות לנטפליקס לא בהכרח תספק תחליף לשירות הטלוויזיה הביתית אך בהחלט תספק תמורה טובה ביחס למחיר.

blog-pic-1


מה תוכלו למצוא בטנפליקס?


נטפליקס מציעה מגוון רחב של תוכן איכותי הכולל סרטים, סדרות ותוכניות מכל הזמנים המתאימים לכל גיל. בנוסף נטפליקס גם מייצרת ומספקת תוכן מקורי ובלעדיי שלה. כל זה קורה עם ממשק נוח וידודתי עם תמיכה בשפה עברית וכולל בתוכו אלגוריתם חכם שמספק העדפות תוכן בהתבסס לנתוני הצפיה ודברים נוספים שישדרגו את חווית הצפייה.

איזה מסלולים יש בנטפליקס?


בנטפליקס שלושה מסלולים שונים בתשלום חודשי אך בכל החבילות תקבלו ותוכלו לצפות בכל התוכן המוצע על ידי נטפליקס, מה שמבדיל ומייקר את המסלולים הוא כמות המשתמשים שיכולים לצפות בו זמנית ואיכות הצפייה שתקבלו בהתאם למסלול הנבחר.
מסלול בסיסי 32.9₪ לחודש - משתמש אחד ואיכות צפייה SD
מסלול סטנדרט 54.9₪ לחודש - שני משתמשים לצפייה בו זמנית ואיכות צפייה HD ברוב התכנים
מסלול פרמיום 69.9₪ לחודש - ארבעה משתמשים לצפייה בו זמנית ואיכות צפייה 4K בתכנים המאפשרים זאת

איך משנים מסלול או מתנתקים מנטפליקס?


הצטרפות לשירותי נטפליקס לא כוללת התחייבות ולא מלווה בקנסות יציאה, כך שבמידה ותרצו לשנות מסלול לחבילה אחרת או להתנתק לגמרי משירותי נטפליקס, תוכלו לעשות זאת בכל רגע ואונליין מול אתר החברה.

האם יש תקופת התנסות בנטפליקס?


כן, בכל אחד מהמסלולים המוצעים על ידי נטפליקס קיימת תקופת ניסיון של 30 יום כאשר תוכלו לבטל בכל רגע ללא חשש מקנס או חיוב אחר ואפילו רגע לפני סיום תקופת הניסיון בנטפליקס ידאגו לתזכר אתכם בהודעה למייל כך שבמידה ולא תבטלו את המנוי תתחילו לשלם עבורו.

אפשר להצטרף ולצפות בנטפליקס דרך ספקי הטלוויזיה?


כרגע ניתן להתחבר לשירותי נטפליקס דרך פרטנר TV אך חשוב לשים לב לסוג המסלול שמקבלים בחבילה ולוודא שהוא אכן מספק את הצרכים הנדרשים, בכל מקרה במידה ויש לכם מנוי בנטפליקס, תוכלו להוריד ולצפות באפליקציית נטפליקס עם טלוויזיה חכמה או עם כל סטרימר שתומך במערכת הפעלה אנדרואיד TV הניתן לרכישה באופן עצמאי ומסופק גם על יד סלקום TV, סטינג TV, יס פלוס והוט סמארט המציעים חבילות טלוויזיה או חבילות טריפל בהתאם לצורך.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר