מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מדריך הצטרפות ליס

כל השאלות והתשובות לגבי הצטרפות לשירותי הטלוויזיה והטריפל של יס

מדריך הצטרפות ליס
טיבר קאשבק
blog-pic-1

איזו תשתית וסוג חבילה תתאים לנו?


לחבילות הטלוויזיה של יס המשדרות על גבי הלוויין, ניתן להתחבר גם בתשתית הוט וגם בתשתית בזק ובשני המקרים יהיה צורך בהגעה של טכנאי. לעומת זאת, יס מציעה גם הצטרפות לחבילת טלוויזיה יס פלוס המאפשרת לשדר טלוויזיה על גבי רשת האינטרנט, בחבילות אלו לא תמיד יהיה צורך בטכנאי ובסך הכל נצטרך טלוויזיה חכמה מבוססת מערכת הפעלה אנדרואיד או ממיר סטרימר התומך באפליקציית יס פלוס שניתן לקנות באופן עצמאי או להשכיר כחלק מהחבילה.

אילו סוגי מסלולים יש בטלוויזיה של יס?


בשירותי הטלוויזיה של יס קיימים מסלולים שונים שכוללים יותר ערוצים וכאלה עם פחות המשתנים בהתאם למסלול טלוויזיה הנבחר, לכל החבילות קיים שירות VOD הפועל על גבי רשת האינטרנט עם תוכן שמשתנה בהתאם לחבילה. לעומת זאת, בשירותי הטלוויזיה של יס פלוס תוכלו למצוא בין היתר ספרייה עצומה של תוכן לצפייה בכל רגע נתון ופיצ'רים נוספים לדוגמת שירות catchup, המאפשר צפייה בתוכן ששודר מלפני שבוע ללא הקלטה מראש. בנוסף, בשירות הטלוויזיה של יס פלוס קיימת לנו גישה לחנות גוגל המאפשרת לנו להנות גם מהורדת אפליקציות ושירותי מדיה נוספים לדוגמת נטפליקס. חשוב לציין, בחבילות יס פלוס ניתן להשכיר עד 5 ממירי סטרימר ולצפות רק בשלושה מהם במקביל, כך שבמידה ותצטרכו יותר משלושה ממירים, תשקלו אופציה של הוספת ממירי לוויין לחבילה. בנוסף, לכל מסלולי יס, קיימת אפשרות להוריד ולקבל שם משתמש וסיסמא לאפליקציית יס גו המספקת צפייה בשידורים חיים, שירות catchup, וערוצי תוכן נוספים מכל מקום ומכל זמן לשימוש עד שלושה מכשירים המסוגלים לצפות בו זמנית.

אילו סוגי ממירים יש ביס?


הממירים של יס משתנים בהתאם לטכנולוגית השידור, בשידורים על גבי הלוויין ובשידורים על גבי האינטרנט, יס מציעה ממירים שונים עם יכולות שונות ומתקדמות ואפילו חולקת ממיר סטרימר משותף לחבילת טלוויזיה סטינג TV המשדרת על גבי האינטרנט, כך שבמידה ונרצה לעשות מעבר בין החברות, הוא יהיה פשוט וללא צורך בטכנאי או בשליחות ממירים. ניתן לראות בקישור הבא בהרחבה על ממירי יס השונים ולעשות בחירה מושכלת יותר בבחירת חבילת הטלוויזיה או הטריפל של יס.

מה לגבי אינטרנט? יש לי נתב פרטי, אני יכול להשתמש בו?


חבילת הטריפל של יס כוללת אינטרנט המסופק על ידי בזק בינלאומי תחת חבילת השוק הסיטונאי בחשבונית אחת דרכה לכן במידה וקיים ברשותנו נתב תומך נוכל להשתמש בו ולחסוך את החיוב החודשי עבור הנתב, אך במקרה הזה ייתכן ונצטרך להגדיר ידנית את הנתב ולא נקבל תמיכה מנציגי השירות. חשוב לציין שאם תרצו חבילת טלפון ביתי במסגרת הטריפל, תהיו חייבים בהשכרה חודשית על נתב תומך מבזק בינלאומי.

קיים טלפון ביתי בחבילת הטריפל של יס?


כן, במסגרת חבילת הטריפל של יס קיימת אפשרות להוסיף שירות קו טלפון ביתי המסופק על ידי בזק בינלאומי שיתווסף לחשבונית עבור האינטרנט, אך נהיה חייבים בהשכרת נתב תומך לאותו שירות. חשוב לדעת, הטלפון הביתי של בזק בינלאומי עובד על גבי האינטרנט ולכן בהפסקת חשמל או אינטרנט במקרה וקיים לחצן מצוקה, הוא לא יעבוד וייתכן שבזק בינלאומי מלכתחילה לא יבצעו את ההתקנה. אם תרצו לנייד את מספר הטלפון הקיים חשוב לא להתנתק מהנותן שירות הקודם לפני משיכת הקו

אוקיי, מה לגבי התקנה?


בחבילות הטלוויזיה המשדרות על גבי הלוויין יהיה צורך בהגעת טכנאי שירכיב צלחת לוויין חדשה או שישתמש בקיימת. בנוסף, על מנת לחבר את שירות הVOD יש צורך בשירות אינטרנט פעיל. לעומת זאת, חבילת טלוויזיה ביס פלוס אינה דורשת התקנה אלא רק שליחות במידת הצורך של ממיר סטרימר או במקרה בו קיימת לנו טלוויזיה חכמה תומכת אנדרואיד, נוכל להתקין את האפליקציה של יס פלוס ישירות לאחר התחברות לשירות. במקרה בו נרצה להתחבר לחבילת טריפל ובמידה ונצטרך שירות קו טלפון ביתי המסופק על ידי בזק בינלאומי, נצטרך להוסיף תשלום חד פעמי עבור התקנת הקו ותשלום חודשי עבור השכרת נתב שתומך בהפעלת השירות, כמו כן במסלול טריפל יס הכולל אינטרנט שמסופק גם הוא ידי בזק בינלאומי, אם קיימת לנו תשתית בזק תקינה ופעילה, לא תהיה עלות התקנה אך במקרה אחר תהיה עלות התקנה על חיוב חד פעמי ואף ייתכן שאם התשתית תקולה, תצטרכו חשמלאי פרטי להשלמת ההתקנה.


מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
החל מ
159 /חודש
קאשבק
150 /מנוי