מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מעבר דירה הוט

עוברים דירה? בהצלחה! כל השאלות והתשובות שאתם צריכים לדעת לפני מעבר דירה עם אינטרנט, טלוויזיה או טריפל של הוט

מעבר דירה הוט
טיבר קאשבק
מעבר דירה הוא בדרך כלל תהליך מורכב ומעייף, במיוחד שמדובר בהעברת שירות תקשורת לדוגמת הטלוויזיה או הטריפל של הוט שכוללת בתוכה את מרבית שירותי התקשורת יחד ונרצה ששירותים אלו יהיו פעילים כבר ביום הראשון של מעבר הדירה. לכן על מנת למנוע מצב שייחסר לכם שירות תקשורת כזה או אחר, מומלץ שתדעו כל שצריך על מעבר דירה לחבילות הוט.

blog-pic-1

מתי להודיע להוט על מעבר הדירה?


אפשר להתחיל בתהליך מעבר הדירה להוט עד 30 יום לפני המעבר. מומלץ לעשות זאת כמה שיותר מוקדם כי כך זמינות הטכנאים עבור התקנה והעברת השירות תהיה גמישה יותר עבורכם.

איך מודיעים להוט על מעבר הדירה ומה לגבי החשבונית?


תוכלו להודיע להוט על מעבר הדירה דרך האזור האישי באתר החברה, לקבוע מועד טכנאי אונליין ללא המתנה לנציג, כמו כן תוכלו גם להודיע מול שירות הלקוחות של הוט במספר 6910*.
החשבוניות עבור השירות יגיעו לכתובת החדשה או לכתובת המייל שלכם.

האם יש הטבות על מעבר דירה בהוט?


גם חברת הוט יודעת שבעת מעבר דירה אתם מתקינים שירות מחדש ולכן לא תהיה לכם בעיה להתחבר לשירות של חברה מתחרה, לכן קיימות הטבות ללקוחות במעברי דירה שמשתנים מעת לעת ורצוי לבדוק אותם. במידה ויש ברשותכם אופן צריכה שונה בעקבות המעבר, דאגו להתאים לעצמכם את חבילת התקשורת המתאימה לכם מול נציגי שירות הלקוחות של הוט.

האם יש צורך בטכנאי הוט?


בעת מעבר דירה להוט תהיו חייבים בהגעת טכנאי שירכיב את הציוד ויחבר אתכם לשירות, לכן כבר לפני שהטכנאי מגיע חשוב להעביר את כל הציוד הנדרש מהמקום הקודם בו היה מותקן השירות למקום ההתקנה החדש.

מה חשוב לעשות לפני מעבר הדירה הוט?


מאוד חשוב לפני שאתם מודיעים על מעבר הדירה להוט לעשות השוואת מחירי טריפל או השוואת מחירי טלוויזיה, בהתאם לצורך, לבדוק מה יש לחברות אחרות להציע ובמידה ומצאתם חברה אחרת שעונה לצרכים שלכם עם מחיר אטרקטיבי יותר, תוכלו להצטרף לאותו שירות דרך טיבר ולקבל על כך החזר כספי של עד מאות שקלים בחזרה אליכם.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר