טיבר וואטסאפ



ניתוק מחברת פרטנר

כל המידע וכל מה שצריך לדעת רגע לפני ההתנתקות משירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטריפל של פרטנר

ניתוק מחברת פרטנר
רובין הוד
החלטתם להתנתק משירותי פרטנר מכל סיבה שהיא והחשש העיקרי שמרחף מעליכם הוא חיוב כפול, ושיחות מתישות מול מוקדי השירות, אולי לפני הכל כדאי שתקליקו על הלינק הבא ותגיעו למדריך שמסביר איך לבצע התנתקות בצורה נכונה מהירה ובטוחה.



מתי כדאי להתחיל בתהליך ההתנתקות מול פרטנר?


להבדיל ממעבר בין חבילות סלולר אשר בסיום תהליך הניוד, השירות מול החברה הקודמת מפסיק באופן אוטומטי, בחבילות טריפל, חבילות טלוויזיה או חבילות אינטרנט נצטרך לוודא ניתוק באופן עצמאי אך עדיף לבצע התנתקות מול פרטנר רק אם אין לנו עוד צורך בסוג השירות או לאחר הצטרפות לשירות עם חברה אחרת שימנע מצב בו ניתקע בלי אינטרנט או טלוויזיה. למקרה שאתם עוד בחיפושים אחר נותן השירות, בצעו השוואת מחירי התקשורת דרך טיבר, בהצטרפות לשירות המבוקש תקבלו ליווי מלא עד שלב ההתחברות וקאשבק שיכול להגיע למאות שקלים בחזרה אליכם.

איזה פרטים צריך בשביל תהליך ההתנתקות מפרטנר?


רגע לפני תהליך הניתוק משירותי פרטנר, הקפידו שיהיה לכם את הפרטים הבאים: שם מלא, תעודת זהות, כתובת, וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום כאשר הפרטים תואמים כפי שמופיעים במערכות פרטנר או בחשבוניות שאתם מקבלים עבור השירות ממנו תרצו להתנתק. בנוסף, על מנת לקבל אישור על פעולת הניתוק, דאגו להשאיר פרטיים לחזרה לדוגמת כתובת מייל או מספר פלאפון.

מה הן דרכי התנתקות מחברת מפרטנר?


התנתקות מול נציגי פרטנר בטלפון – 054*
שליחת הודעת ניתוק סלולר בפקס – 074-7392261
שליחת הודעת ניתוק אינטרנט וטלפון בפקס – 074-7392262
שליחת הודעת ניתוק טלוויזיה בפקס – 074-7392321
הודעת ניתוק לגבי סלולר לדואר אלקטרוני – Partner.pniya@service.partner.co.il
הודעת ניתוק לגבי טלוויזיה לדואר אלקטרוני – partner-tv.pniya@service.partner.co.il
הודעת ניתוק לגבי אינטרנט וטלפון לדואר אלקטרוני – pniya@service.partner.co.il
שליחת הודעת התנתקות בדואר רשום לכתובת - העמל 8, ראש העין, ת"ד 435, 48103

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך הוט יס פלוס סטינג TV סלקום TV