מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



ניתוק מחברות התקשורת

כל המידע וכל מה שצריך לדעת רגע לפני ההתנתקות משירותי התקשורת השונים

ניתוק מחברות התקשורת
blog-pic-1

כשאתם עולים מול מוקדי השירות של חברת תקשורת מסוימת ומבקשים להתנתק, גם אם המטרה היא בסופו של דבר להוזיל את המחיר על המסלול הקיים או שבאמת המטרה היא להתנתק מאותו שירות, בשני המקרים כנראה תצטרכו להמתין הרבה על הקו ותקבלו שיחות שימור מתישות שלא בטוח ישרתו את מטרתכם.

לעומת מעבר בין חבילות סלולר כאשר אתם מבצעים את תהליך הניוד, החיוב לחברה הקודמת מתבטל באופן אוטומטי. בחבילות טריפל, חבילות טלוויזיה וחבילות אינטרנט זה עדיין לא שם וגם אם נציג מסוים אומר לכם שהוא ינתק אתכם, כדאי שתוותרו על ההצעה ותוודאו ניתוק באופן עצמאי לחלוטין.

אז ראשית, כדאי שתכירו את חוק הגנת הצרכן שאומר שכל חברה מחויבת בהפסקת החיוב עד שלושה ימי עסקים ממתן הודעת הביטול או שישה ימי עסקים במקרה של שליחת הודעת ניתוק בדואר רשום. ולמרות זאת קורה מצב שגם לאחר בקשת ההתנתקות מאותו שירות, תמצאו את עצמכם משלמים עליו, לכן אם אתם רוצים להיות בטוחים שלא תקבלו חיובים נוספים לאחר התנתקות כדאי שתעשו את השלבים הבאים לפני:

הודעת ניתוק – שלחו הודעת ניתוק עם הפרטים הנדרשים כפי שמופיעים בחשבונית וזאת על מנת לוודא תיאום מלא בין הפרטים הנשלחים על ידכם לבין הפרטים המופיעים במערכות החברה ממנה תרצו להתנתק.
אסמכתא לניתוק – אם חיכיתם מול מוקדי השירות וביקשת להתנתק בשיחה עם נציג טלפוני, כדאי לנסות להשיג ממנו אסמכתא מניתוק השירות ולשים לב שהפרטים המופיעים שם זהים לפרטים המופיעים בחשבונית.
הקלטת שיחה – בכל מקרה במידה ואתם מדברים עם נציג בשיחה טלפונית ויש ברשותכם אפשרות להקליט שיחה, האופציה הזאת יכולה להיות שווה לכם הרבה כסף.
איסוף ציוד – במידה וקיים ברשותכם ציוד של אותה חברה ממנה תרצו להתנתק, תוכלו לבקש תיאום לשליח שיגיע עד 14 יום לכל המאוחר ויאסוף את הציוד או להחזיר את הציוד באופן עצמאי מול סניפי החברה ולבקש על כך אסמכתא, בנוסף אם החלפתם כרטיס אשראי או ששכחתם אותו, בחלק מהחברות ניתן להזדהות מול נציגי החברה ולבטל את המנוי על פי המספר סידורי של הציוד.
חיוב יחסי – לאחר ההתנתקות מהשירות, עשו מעקב אחר החשבונית ווודאו שיש לכם חיוב יחסי בלבד, במקרה ואתם רואים אחרת וקיימת ברשותכם אסמכת ניתוק כלשהי, עלו מול מוקדי השירות של אותה חברה ונסו להשיג את הזיכוי שמגיע לכם.

עכשיו כשאתם מוכנים להיפרד ולבצע התנתקות מהשירות המוצע על ידי אותה חברה, בצעו את השלבים הקודמים בהתאם לצורך ואם עוד לא התחברתם לשירות אחר, זה הזמן להצטרף דרך טיבר, לבצע השוואת מחירי תקשורת ולקבל על כך קאשבק שיכול להגיע למאות שקלים חזרה ישירות לחשבון הבנק או הפייפאל שלכם.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר