טיבר וואטסאפ



ניתוק מחברת הוט

כל המידע וכל מה שצריך לדעת רגע לפני ההתנתקות משירותי האינטרנט, הטלוויזיה, הטלפון הביתי והטריפל של הוט

ניתוק מחברת הוט
רובין הוד
אם הגעתם לפה סימן שאתם רוצים להתנתק מאחד משירותי הוט ודבר ראשון לפני הכל בעיקר אם זה משהו חדש לכם, אנחנו ממליצים לכם בקרוא בהרחה על המדריך התנתקות משירותי התקשורת וכך להגיע מוכנים עם ראש שקט רגע לפני ניתוק השירות המבוקש. לאחר הקריאה כל אחד מכם יוכל לבצע התנתקות משירותי הוט בבטחה וללא חשש ובכמה דרכים שונות אך בכל אחת מהדרכים חשוב להיות במעקב ולוודא שאכן נותקתם ושהחיובים פסקו.



מתי כדאי להתחיל בתהליך ההתנתקות?


אם עדיין לא מצאתם תחליף לשירות אותו תרצו לבטל, כדאי לבצע את ההצטרפות לחבילה החדשה לפני תהליך ההתנתקות, בצעו השוואת טריפל, השוואת טלוויזיה או השוואת אינטרנט בהתאם לצורך, הצטרפו לחבילה הרצויה דרך טיבר, וקבלו על כך החזר כספי שיכול להגיע למאות שקלים ישירות לחשבון הבנק או הפייפאל.

איזה פרטים צריך בשביל תהליך ההתנתקות מהוט?


בהתנתקות מול נציגי השירות של הוט תצטרכו להזדהות כבעלי המנוי ולהיות מצוידים בכרטיס ממנו יורד החיוב, במקרה בו תרצו לשלוח הודעת התנתקות לחברה דרך מייל או פקס, חשוב לכלול את סוג השירות ממנו תרצו להתנתק ומאוד חשוב תיאום פרטים כמו שם מלא, ת.ז, כתובת, אמצעי תשלום, ומייל כפי שמופיעים במערכות החברה או בחשבוניות שאתם מקבלים עבור השירות.

מה הן דרכי התנתקות מחברת הוט?


ניתוק מול נציגי הוט בטלפון - *6910 או במספר 1-801-700-700
הודעת ניתוק בפקס - 1-801-700-701
הודעת ניתוק לאימייל - Customer.Relations@hot.net.il

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך אינטרנט בזק בינלאומי טלוויזיה יס פלוס טריפל סלקום