מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מדריך הצטרפות לסטינג TV

כל השאלות והתשובות לגבי הצטרפות לשירותי הטלוויזיה והטריפל של סטינג טיוי

מדריך הצטרפות לסטינג TV
טיבר קאשבק
blog-pic-1

איזו תשתית וסוג חבילה תתאים לנו?


ובכן זה בעיקר תלוי באיזה שירות אנו מעוניינים. אם מדובר רק בחבילת הטלוויזיה של סטינג TV, נוכל להתחבר לשירות בכל התשתיות הקיימות, במקרה בו נרצה להתחבר לחבילת טריפל עם סטינג TV, התשתית שנוכל לעבוד עליה היא תשתית בזק מכיוון ששירותי האינטרנט והטלפון הביתי בחבילת הטריפל של סטינג TV מסופקת על ידי בזק בינלאומי הפועלת על תשתית בזק בחבילת השוק סיטונאי.

אילו סוגי חבילות טלוויזיה סטינג TV מציעה?


שירותי הטלוויזיה של סטינג TV המשודר על גבי רשת האינטרנט מאפשר במקביל ובו זמנית צפייה בשלושה מסכים שונים בערוצים לינאריים, ספריית VOD וחבילות תוכן נוספות בהתאם לחבילה. בסטינג TV תוכלו למצוא שלושה סוגי מסלולים כאשר כל אחד מהם כולל ספריית תוכן נוספת הכוללות גם תוכן מבית יס.

אילו סוגי ממירי סטרימר סטינג TV מציעה?


סטינג TV מציעה שני סוגי ממירי סטרימר כאשר ממיר אחד משותף גם לחברת יס כך שבמידה והוא קיים ברשותנו ונרצה לעבור משירותי הטלוויזיה של סטינג TV לשירותי הטלוויזיה של יס פלוס המשדר על גבי רשת האינטרנט, נוכל לעשות זאת מרחוק ללא צורך בהתקנה או החלפה של ממירים. ממירי הסטינג TV תומכים באיכות צפייה 4K וניתן להקליט תוכניות ולהשתמש בשירות CATCHUP המאפשר צפייה בתכנים ששודרו במהלך השבוע האחרון. כמובן שלכל סטרימר ממשק ותמחור שונה במעט אבל בשני המקרים קל לתפעול. ניתן לראות בהרחבה בלינק הבא על ממירי סטינג TV

יש לי נתב פרטי, אני יכול להשתמש בו?


שירות האינטרנט בחבילות הטריפל של סטינג TV מסופק על ידי בזק בינלאומי לכן במקרה בו נרצה להשתמש בנתב פרטי לא תהיה בעיה אם כי ייתכן שלא נקבל עליו שירות ונצטרך להגדיר אותו באופן עצמאי. במקרה בו שירות טלפון ביתי קיים ונדרש בחבילה, לא יהיה ניתן להשתמש בראוטר פרטי ונהיה חייבים בהשכרה או רכישת נתב.

קיים טלפון ביתי בחבילת הטריפל של סטינג?


כן, הטלפון הביתי בחבילת סטינג TV מסופק על ידי בזק בינלאומי עם בנק של 300 דקות שיחה לניידים ונייחים בארץ. כמובן שאם נרצה לדבר יותר נצטרך להוסיף מעט בתשלום החודשי עבור בנק דקות גדול יותר. חשוב לציין, במידה וקיים ברשותכם לחצן מצוקה כדאי לשקול שוב לגבי שימוש בשירות מכיוון שהטלפון הביתי של בזק בינלאומי עובד על גבי האינטרנט ובמקרה של הפסקת חשמל או אינטרנט הלחצן מצוקה לא יעבוד. אם לא קיים לחצן מצוקה ושירות קו טלפון ביתי נחוץ לכם, תוכלו להוסיף את השירות לחבילה ללא תוספת עלות במחיר החודשי אך עם עלות התקנה חד פעמי תוך חיוב שימוש בנתב המסופק על ידי חברת בזק בינלאומי שיעלה במקצת את התשלום החודשי.

ומה לגבי ההתקנה?


לעומת חבילות הטריפל בסטינג TV הדורשות התקנה על גבי תשתית בזק פעילה ואף במקרים בהם התשתית תקולה או פגומה ומחייבת חשמלאי פרטי מצדכם, בחבילות הטלוויזיה של סטינג טיוי לא נדרשת התקנה אלא רק שליחות במידת הצורך של ממיר סטרימר והתקנת אפליקציית סטינג TV.
בנוסף, לאלה מאיתנו שיש טלוויזיה חכמה התומכת במערכת הפעלה אנדרואיד, קיימת האפשרות להוריד את האפליקציה של סטינג TV ללא צורך בהשכרת ממיר סטרימר, מה שיכול לחסוך בעלות החודשית.


מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
49 /3 חודשים
קאשבק
50 /מנוי