מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מדריך הצטרפות להוט

כל השאלות והתשובות לגבי הצטרפות לשירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטריפל של הוט

מדריך הצטרפות להוט
טיבר קאשבק
blog-pic-1

מהי תשתית הוט?


תשתית האינטרנט בהוט מבוססת כבלים מציעה אפשרות לגלישה במהירות של עד 500 מגה, החיסרון בתשתית זו הוא שהרוחב פס לא אישי והרשת היא "שיתופית" כך שבמידה ובסביבה שלנו מחוברים לאותה תשתית, גולשים ועושים שימוש בו זמני ייתכן שזה ישפיע על הגלישה. בנוסף לתשתית זו לאחרונה נכנסה הוט למיזוג יחד עם חברת אנלימטד, ובכך יש להוט זכות להציע את שירותי האינטרנט או הטריפל פייבר על גבי תשתית סיבים אופטיים שמגיעה למהירות גלישה של עד 1000 מגה.

איזה חבילות טלוויזיה ותוכן יש בהוט?


בחבילות הטלוויזיה של הוט קיימים מסלולים שונים כאשר בכל אחד מהם מספר ערוצים שונה. מבחינת התוכן, מעבר לערוצים הלינאריים והבלעדיים, להוט הפקות מקור ייחודיות וספריית VOD ענקית הניתנת בתשלום חודשי במחירים שונים בהתאם לחבילה.

אילו סוגי ממירים יש בהוט?


להוט קיימים מספר ממירים שונים עם יכולות שונות שתצטרכו להתאים לצרכים ש,לכם לכן לפני שאתם בוחרים חבילת טלוויזיה או טריפל הוט, חשוב לבדוק על יכולות הממירים. תוכלו לקרוא בהרחבה בלינק הבא על ממירי הוט

אני רוצה קו טלפון ביתי, מה הכי מומלץ?


הטלפון הביתי של הוט עובד על גבי רשת הכבלים ולא תלוי בהפסקת האינטרנט אך במקרה בו תהיה הפסקת חשמל, הטלפון לא יעבוד כך שאם קיים ברשותכם לחצן מצוקה, כדאי לחשוב פעמיים האם שירות הטלפון הביתי של הוט רלוונטי. במידה ומצאתם בשירות זה נחוץ, נשאר לכם לבחור חבילה עם בנק דקות שיתאים למספר הדקות שאתם צפויים לדבר או לחלופין, לקחת חבילה משולבת לדוגמת חבילת טריפל הוט פייבר הכוללת מסלול טלפון ביתי ללא הגבלה.

יש לי ראוטר פרטי, אני יכול להשתמש בו?


אם מדובר בחבילת אינטרנט או חבילת טריפל על גבי תשתית הכבלים של הוט לא תוכלו להשתמש בראוטר פרטי ותהיו חייבים בהשכרת נתב מול הוט, אם בכל זאת תרצו להשתמש בראוטר פרטי מטעמי אבטחה ויציבות הרשת, עם קצת רקע טכני ובמידה ומדובר על נתבי HotBox תוכלו לעשות ברידג' ולהגדיר את הנתב של הוט כמודם ולהשתמש בציוד הפרטי כראוטר.

איזה סוגי ראוטרים הוט מציעה?


בחבילות האינטרנט והטריפל המבוססת על גבי תשתית הכבלים של הוט ניתן להשכיר את נתב hotbox4 התומך במהירות גלישה של עד 500 מגה בעלות חודשית של 19.9₪, בנוסף יש אפשרות לשדרג לhotbox5 שגם הוא תומך במהירות גלישה של עד 500 מגה, אך הוא מתקדם הרבה יותר, מאפשר קליטה לטווח רחב, ריבוי משתמשים בו זמנית וניתוב רשתות WiFi אוטומטית לגלישה אופטימלית. בנוסף לנתבי הhotbox שהוט מציעה, בחלק מחבילות הטריפל תוכלו לקבל את ממירי הFiberBox שמשמשים בין היתר גם כנתבים.

ומה לגבי ההתקנה?


מבחינת התקנה בתשתית הכבלים של הוט וגם בתשתית הסיבים של הוט פייבר תצטרכו מתקין שיחבר את התשתית והציוד, העלות על התקנה זו היא חד פעמית ועומדת על סך 69₪

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
59 /3 חודשים
קאשבק
80 /מנוי
מבצע
79 /3 חודשים
קאשבק
150 /מנוי
החל מ
258 /חודש
קאשבק
300 /מנוי
מבצע
49 /3 חודשים
קאשבק
90 /מנוי